dingle

2010-02-14 13:23:37
kategori: Allmänt   [1] kommentera
hej bloggen!

nu ska jag dra och möta lizette heh.. vi ska dra till dingle skoj blire!
igår så blev det VILT först så drog jag oc lizette och robin så satte vi där och gjorde typ inget!
senare när vi drog till turk vare haha oohshit säger jag bara !
vi drack nån öl så blev allt så mycket roligare, jag och killarna tog av oss tröjorna och jag var där bara med bh..
så blev det lite annat och det säger ja inte! för ångrar så stort.. haha men sgäer bara robin och lizette var gulliga hiih :$
men så blire att vi drar dit nu och vara med robin, och nån mer vet inte hihi
som sagt det är happy valentine.. (A)


/Yasmin

hahahahh!

sjjukt roolig helg älsklingen , :)

måste göras om? (aa'

min bäst babe !<3<3!

2010-02-15 15:23:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin