dagen bland annat!

2010-02-01 23:09:27
kategori: Allmänt   [1] kommentera
hej bloggen!

idag kommer det lite olika saker, och händelser.
idag var jag frisk men ont i halsen men klarade av skolan iaf tror jag.
sjukt kul vare iaf!
Kommer lite bilder här på liten del av folket!








bilderna från skolan,

senare efter skolan så drog jag och farah till stan, och drog in till mc så kom jonathan dit (prick)
och säger bara det var sjukt kul hahah !
efter det så drog jag ju hemmåt mot Muunkedaal yeey!.
aldrig frysit så jävla mycket verkligen!
var med ida,lizette,matti,matte,richard,anton
bild kommer..



som sagt vi FRÖS!
så drog in till press tyvär och värmde oss och våra fötter hehe.. snacka om luffastan?

Efter det så ringde karl,viktor,dylan,adam och bad mig och ida dra till karl och glo film så det klart vi gick dit än att vara ute med?



ni ser inte dylan, så ni förstår nog vilka som är på bilden..
ida sitter bredvid den vita killen..
vi kollade på en annorlunda film säger ja!
sjukt dåligt får jag säga.


men det var allt, sitter i sängen och dör verkligen, ska sova tänkte jag för en gång skull!
så ni får ha det bra!

kisses and love /Yasmin

Fin header! :)

2010-02-02 18:24:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin