chill dag!

2010-02-12 18:12:59
kategori: Allmänt   [0] kommentera
Hej bloggen!

okej om det med förrigår eller igår bara så ni vet jag har accepterat det nu, tänkte liksom att jag har alltid haft det så spelar ingen så stor roll längre, är exakt samma person men känner mig lite konstig när mamma kallade mig handikappad *stav*
Men idag iskolan vare sjukt kul, fick ta lite hämnd genom att slå farah (a
tro mig hon bad om det! haha..älskar dig farah (L)

Men efter skolan så stack jag med linn hem sanbbt så åt vi lite snabbt bah, senare så stack vi till torp och på bussen så träffade vi världens goaste pojkar haha..en var sjukt söt typ 12 år eller något?
iaf vi sancka med dom, sen var vi framme så kollade vi i affärer SJUKT SNYGGA kläder är där när jag inte har pengar :( ! så ringde mamma och sa jag ska ha pengar så jag och linn drar till torp imorn igen och shoppa lite snyggt heh..
men nu är jag hemma och ska städa rummet lite mera, så det blir lite trevligt right?
så ska jag be mamma köpa vindruvor hehe älskart'

men Pussar! /Yasmin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin