Fet.se

2010-02-17 20:47:29
kategori: Allmänt   [1] kommentera
Tjenaaah bloggen!
Sjukt trött ska ni veta.
Vi slutade halv 2 idag så jag och farah drog ner till stan en sväng och till biblan och satt på donken och snackade ni ser vad vi gjorde på den andra inläggen!
senare drig farah och lämnade mig :(
så träffade Linn med så vi gick in i affärerna och hittade sjukt snygga kläder osv!
så slut på torp och handla det där ist;o !
senare så drog jag och linn till donken och satte på datan och cpa på skype osv..
så senare säger hon att vi ska ha möte om polen på monalisa !
så ringde mamma och hon fick ju rycket om att jag inte hade sagt det tidigare, och linn sa ju det en halvtimma innan typ så ingen hade sagt något tidigare men kom bara jag,linn,linette,fanny och några andra.
sjukt tråkigt så jag och linn satte oss och käkade smaskigt det var enda måltiden under hela dagen sen skolan då
(burgare,pommes,festis) haha fet är jag med nu!
så vi gick ut och cpa. så sen vare slut så linn snackade med sin älskling och ställde sig upp på ett bord fullt med snö HAH! så puttade henne så hon typ snubblade ner på ett snöberg eller hur man säger och hela hon vat täckt och kunde knappt går hahah fatta var mycket jag oh linette skratta?
men nu så sitter jag i mitt rum och dör av tråk verkligen!





min och linns mat under hela dagen (Y)
Nyttigt och Gott !




hihihi puss!


ohjävlar vad snygg jag är ... haha lr inte .

kul va d iaf :d <3

2010-02-17 20:53:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin