ADHD:O?

2010-02-11 07:21:40
kategori: Allmänt   [2] kommentera



hej bloggen!



fick reda på något sjukt idag!
mamma kom in till mig idag morse o h började prata om att jag har ADHD eller något liknande! och berättade att jag hade fått det från pappa :O
ingen har vetat detta inte ens min pappa att han själv har det:o
så vi ska dra till ett möte med någon jävla bup och sitta där och jag ska få medeciner mot detta för denna grejen jag har är inte hystersikt utan att jag inte kan koncetrera mig, dåligt minne, kan inte sitta still, blir lätt arg och trött mm..
asso shit det förklarar ju så mycket bättre och när hon sa det orkade jag inte skolan verkligen så ska snacka med pappa senare och fråga varför han ens uppfann mig?
Men man har INTE sett det eller märkt något från mig för jag har ju inte äns det själv:o
så på sätt och vis är jag "normal"!
men fan oxå,  hur kan allt vara så lyckad nu när man får reda på att man har en fucking sjukdom?
Och det var en av dom värsta jag tykte! alltid sagt något liknande som detta "fuck tänk om jag hade ADHD HAHAH fan va mobbat" nu e jag en av dom:(
(ni fattar va:(? )
liksom för 14 årsen visste ingen något och nu får man veta det, och mamma trodde allt var en "tonårsgrej" att vara sådan.. Men ja, berättar senare vad som har hänr för klockan är halv 8 och ska vila efter allt överaskande .. hmm
aja puss/Yasmin

btw jag ser väl inte ut som har det:( ?


Jonathan Göransson ((:

Nejjfan , du ser 100% normal ut! :D<3

2010-02-11 08:03:51

Jävla idiot man ser inte på folk om dom har adhd, du är fan efterbliven på riktigt. Och dessutom så lider du av någon allvarligare sjukdom än adhd tro mig.

2010-02-11 11:51:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin