jävla mensvärk, försvinn !

2010-12-08 19:09:28
kategori: Allmänt   [0] kommentera
ja man har vart hemma från skolan för fucking mensvärken, usch vad jag hatar det.har bara legat i sängen och inte gjort ett piss.
men nu bärjar det blir bättre men ska snart baka tror ja sugen på något så.
kollade på världens äckligaste film med fyfan så är man själv..
tur man inte har grannar annars skulle dom väl haft klagomål om en tjej som skriker så.

jaja filmen hette "They Wait"
nu ska man ta och kissa lite och senare ta en god cigg som inte har tagit på hela dagen!
hittat mina skor med som jag ska köpa och ha till nyår omg säger jag bara ;)
detta kommer vara värt !
vad ska ni göra på nyår ?
för min del blire festa med vännerna och andra.
längtar som fan och ser jävligt fram emot, mamma kommer dock inte hämta ska ta taxin så undrar när ja kommer hem? haha ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin