skrivit lite mera men måste berätta en sak till..!

2010-08-05 03:26:52
kategori: Allmänt   [1] kommentera
haha jag drömde om kenzas kille..han var otrogen mot henne med mig..
känner mig såååå weeard!!
typ som en sexdröm, jag var syster till kenza och hon var bitchig mot mig och allt och hennes kille spanade in mig då och då (inte för det någonsin kommer hända) så varje gång han skulle ut och "handla" träffades vi och vi gick in i bilen och mer säger ja inte men det blev hett ! :O
och så satt jag med kenza och han i bilen och hon tog av trosorna och sa att han skulle slicka hennes fitta?
haha och jag bara satt dr och kollade ut och lyssnade på musik vad jag minns?
och när kenza bloggade så drog jag upp till deras rum så hade vi sex en väldigt långt stund, hon bloggade längst ner och vi var längst upp och deras hus var som ett fucking slott..?
helt ärligt..det var den bästa drömmen någonsin..
även jag är oskuld och allt så var han bäst vad jag vet i drömmen!
jag stönade som ingen annan har gjort tro mig..
haha men gud yasmin lägg ner nu...


hahahhahahahha

2010-08-09 10:54:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin