ne nu skojar jag för mycket.. :(

2010-08-05 03:13:18
kategori: Allmänt   [0] kommentera
sluta nu yasmin..jag mår dåligt jag hade totalt glömt bort min käraste underbara make..? hur man ja,
dock så förstår jag att ni int orkar med min tjat om snyggaste latinos jag tycker om, men min blogg tyvärr ni får stå ut!
Enrique Iglesias
hans bruna hy, hans bruna ögon.
hans svarta underbara hår, han läppar, hans LEENDEE! hans röst, hans kropp hans blickar när han kollar på mig ofc!? MISSAT NÅGOT!?..säg till isf..
jag är verkligen kär i honom.

måste erkänna något för er..
jag har sådana drömmar vi tar som tex enrique då..
tänk er bara han kommer fram utan tröjja eller något och bara kommer gående mot dig.
han ger dig ett leende och kollar sexigt.
man tar på hans mage och han kysser dig så underbart så det inte finns, han har kroppen tätt intill dig...
och berättar inget mer..hemligt för mig själv sen resten.

sjuka drömmar eller hur!?
men säkert inte bara jag som har det haha, hoppas ja..






alltså så här mycket älskar jag dig.
Jag gråter när ja väl tänker på att ja aldrig kommer få ha din närhet eller något av det..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin