när jag var i sverige så var det under 5 grader kallt....

2010-08-31 14:08:12
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tråkigt att jag är här det som var så gott där borta..
dom som jobbade där var hur härliga som helst haha :D
köpte saker, vet att det är falska saker menmen, don't care, tog det jag tyckte om :)
ehm, ja alla affärer öppnade runt 8 på kvällen för då vare svallt och skönt och blåste lite..
och då säger jag LITE..
45 grader vare när jag kom dit, svårt och somna så hade högsta på luftgrejjen och förskyld morgonen därpå lyckad! :)
gott vare men snart ska jag kolla på CASPER någon som kommer ihåg den :D?
hade glömt av den filmen..dom hade casper serierna på turkiska, min lillasyster kollar på tv 24/7 och så såg jag den så tänkte kolla på den nu, hur mysigt som helst kommer det bli, :')
älskar verkligen casper, får göra något idag för morn drar jag till skolan och pluggar :/
puss, btw bilder och det kommer snart in kanske senare och har klippt mig och färgat håret så vänta :D

casper är såå sööt..var tvungen bara..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin