JAG ÄR VERKLIGEN TRÖTT PÅ MUNKEDAL

2010-08-04 03:14:02
kategori: Allmänt   [1] kommentera
och det är inte bara munkedal utan folket med, alla är sååå falska och tillomed jag.
ska inte snacka som ja e underbarnet för det är jag verkligen nt,
jag är verkligen trött på min såkallade vänner här i munkedal helt ärligt, tröttnat så otroligt på dom.
alla snackar skit om alla, sen när dom träffas är man "bästavänner" ofc kan det vara såhär överallt men munkedal är inte stort alla känner alla allt kommer fram fort som fan ändå.
Ser ni detta OKEJ orkar inte bry mig förlåt men så är det tyvärr så säger jag detta för allt det är sant!
orkar inte stå med dessa vem vet vad ni går och säger bakom min rygg då?
tssn spelar ingen roll för hört en del iaf vad ni har sagt, det snackas här i munkedal! :)

om någon som är i samma kris..?
STÅ FÖR ER SJÄLVA, för jag står för det jag har gjort iaf motsatts från vissa andra... Vänta inte tills någon annan gör det, eller är det verkligen bara jag som är trött på det?
känns verkligen jag måste bort från munkedal en hel del.
den gamla ja kommer tbx känner ja på mig och det vill jag dock inte kan ja säga.
men jag är sur det är ja.
jag har gjort någon väldigt dumt ja med, men har sagt som det är till den personen nu och förväntar mig då inte att vi kommer bli vänner igen.
men lungt.
för runt allt som snackas så orkar ja inte med mer iaf :)

haha så det är ju en stor del varför ja e hemma nu för ja inte orkar/vill vara med några i munkedal överhuvudtaget !
så ni får tro vad som helst när ni läser detta men behövde verkligen skriva av mig lite..
ni får hade bra chao! :)





true true.

2010-08-04 22:53:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin