Ihre ...

2010-08-10 00:06:26
kategori: Allmänt   [0] kommentera
blir verkligen så fucking förbannad, skulle berätta om filmen i "pojken i randig i pyjamas"? för mamma
och så sa hon att det var typ koncentrationsläger ? men aja, min mamma trodde det iaf att det var det så började vi snacka om min gammelmorfar och mamma berättade om att han var en av dom som tvingades dit bort till cenrtaltyskland något?
han togs från sin mamma (dom bodde i grekland) och det var sista gången han fick se henne.
han hade berättat till mamma att han såg när soldaterna skärde upp en gravid mamma framför dom flesta och barnet kom bara ut.
han vägde 27 kilo när han kom ut därifrån, kom röda korset eller något liknande dit så det var det som gjorde så han kom hit till sverige.

jag som VERKLIGEN hatar rasister.
och får höra att min gammelmorfar var en av dom som fick bo där och blev bortförd av hitler..?
visst ookej, jag fick reda på det ett tagsen att han blev bortförd av honom men typ att det inte hände så mycket.
men han hade berättat så mycket till mamma, såg själv mamma började nästan gråta när hon pratade.
soldaterna slog så hårt till han oxå så han fick en sne käke, som han har nu med.
han blev av med ett finger det med men fick inte reda på varför.. men nu vet ja.
synd att hitler sprängde sig själv eller vad han nu gjorde för han var så feg när dom var nära att ta honom.
kroppen hittades aldrig skulle verkligen gjort vad som helst för att få se honom lida,
tänk på vad han gjorde mot spädbarn ?
han tvingade mammorna och inte mata sina ungar.
dom fick ha bandage över brösten och ha spädbarnet bredvid och svälta för dom gjorde sina "expriment" eller skära upp dom levande och ta bort ögonen..?!
hemsk.. aldrig tänkt på vad dom höll på med det var mer att jag hatade rasister för jag inte e helsvensk jag heller,
och att några man känner brukar säga "hilter, och göra det hitler brukade göra" gjorde mig verkligen arg, men fyfan var suur jag blev när jag hörde detta, nästa gång när jag träffar min gammelmorfar så ska jag försöka spendera så mycket tid med honom så det bara går.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin