hejdå fuckade sverige

2010-08-16 10:39:53
kategori: Allmänt   [3] kommentera
är hos min låssas farmor nu åt frukost här, och väntar på mamma hon handlar :)
ska ner och möta sofie snabbt sen för ska köpa cigg ett måste nu när jag ska dit ner verkligen..
vi drar från uddevalla kl 1-2 tvungn att vara vid flyget vid 5 så a kommer tyvärr inte kunna skriva med er mera men bilder blir det så få ni se hur brun jag har blivit hehe..
puss på er  ! :)
tänk skolan börjar när ja kommer hem..fyfan färgning blir det med efter ! :) massa nya saker kommer efter turkiet puss! :)

Hejhej! Fin blogg :)

Läs och kommentera gärna min blogg :)

2010-08-16 10:52:56

Hej!

Den 11 september åker jag till England för att plugga utomlands i en termin, så om du också är intresserad av att studera utomlands kan du läsa om alla förberedelser och sedan även min vistelse i England.

Kramar!

2010-08-16 10:53:15
SANDRA-EN BRA BLOGG!! http://saandraans.blogg.se/

låteer najs! :D

2010-08-16 10:59:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin