Antonio Banderas

2010-08-05 02:07:34
kategori: Allmänt   [1] kommentera
min man, min sexiga lilla latino.
blir alltid lika upphetsad när jag tänker på honom..
han har varit på första plats väldigt länge visst visst lagt upp andra män osv, men som sagt jag tänder mest på latinos och utlänningar ;)
latinos kommer först tro mig !
om jag får en pojk tro mig den ska heta antonio eller alejandro och om det blir en flicka ska den heta vanessa eller alica min kusin heter jennifer vanessa och jag tycker det är sjukt fint namn Vanessa.

usch haha jag funderar redan ut vad mina barn kommer heta!?
ajah, det är vad jag vill dom ska heta men mannen jag gifter/tsm med kanske vill ha andra, och helvete heller att det blir svenskt, redan bestämt nu :)

men nu går vi tillbaka till det vi pratade om förut.. Antonio banderas..
så sexig är han.




hmm så vem är på andre plats..?

ricky martin..!


kom igen.. ingen kan tycka att han INTE är snygg iaf!
han är sexig, hans rörelser när han dansar ååååååh kom till mig!
han är bög visst..don't care.
har gillat han sen första gången jag gillade han hörde på hans låt livin' La Vida Loca
om ni inte vet vilken ja menar så lägger ja in den här är den..hans röst, rörelser...







och denna..srr ricky..men antonio e ju verkligen sexig när han spelar här ..



antonio (L)

yasmin han på första bilden? omg vad har hänt med dig :o

2010-08-08 23:59:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin