tjenamorsning!

2010-04-01 12:36:35
kategori: Allmänt   [0] kommentera
tjaa alla!

idag händer det inte så mycket än att vara med min lizette! :)
saknat henne sjukt mycket faktiskt, så idag får hon en bamse kram kan ja lova!
ehm, vart borta från skolan för mamma kunde inte köra in mig och dessutom slutade vi ändå vid 12 så ingen ide tyckte jag.
har precis gjort iordning mig, tänkte städa rummet snabbt innan jag sticker, för lizette slutar ändå inte förän 1, dessutom väntar jag på mamma ska ringa mig vetefan vart hon är, hon skulle lämna av sandro bara och det var vid 8?
så ja, hoppas att det är okej, hmm..ja just det !
jag har lite bilder nu sååå stooolt :* !





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin