tar en dusch nu !

2010-04-16 18:47:54
kategori: Allmänt   [0] kommentera
ja nu går jag och tar en dusch, det blir gott som fan nu när man är ensam!
bara slappna av och kolla på en film senare, fan va nice det blir å behöver jag inte oroa mig att göra det imorn,
jenni (kusinen) skulle på fest så vi drar imorn ist!
imonr så fort vi vaknar drar vi så...ah,
men skriver senare pusssar!
och just det hittade ett par gmmla bilder som pappa hade, om ni undrar mitt naturliga hårfärg och hur jag balnd annat ser ut utan smink, eller ha dessa kortet ä3 ju från 4-5an men ser ju inte alls så annorlunda ut så ni får allt kolla om ni vill !


den andra bilden äre jag och min bror! :)
men okej jag ser kanske inte ut så osminkad annars men ah ni fattar väl.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin