sofie gjorde ett test till mig...?

2010-04-13 19:18:39
kategori: Allmänt   [0] kommentera
sofie sa att hon gjorde ett test men var tydligen till mig?
så här får ni se saker lite om mig!

Jag har i mitt liv:



( x) Rökt.



(x ) Snusat.


(/) Drogat. ??


( x) Druckit så mycket att jag spytt.


( ) Stulit en bil.


( x) Hånglat med samma kön


( x) Sovit i samma säng med samma kön.


( x) Varit kär.


() Haft sex senaste månaden.


( x) Snattat.


( ) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex


(x ) Blivit arresterad.


( ) Gått på en blind date


( x) Ljugit för en vän.


( x) Skolkat.


( ) Sett någon dö.


( x) Varit utomlands.


( x) Flygit flygplan.


( x) Gått vilse.


( x) Varit nära på att dö/skada dig riktigt illa.


(x ) Gråtit dig till sömns.


( x) Lekt tjuv och polis.


( x) Sjungit karaoke.


(x ) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.


( x) Busringt.


( x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.


( x) Fångat en snöflinga på tungan.


( x) Dansat i regn.


( ) Skrivit till Jultomten.


( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om.


(x ) Blåst såpbubblor.


(x ) Grillat på en strand.


( x) Åkt inlines


( x) Åkt skidor.


(x ) Åkt skridskor.


( ) Åkt snowboard.


(x ) Kännt dig som ett reklamavbrott


( x) Genomgått en operation.


( ) Varit förälskad i en lärare


( ) Haft sex med min lärare.


( x) Sett en del av mig själv brinna.


( ) Ätit sushi.


( x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.


( x) Gjort en snöängel.


( ) Haft ett te-party.


( x) Byggt ett sandslott.


( x) Hoppat i en vattenpöl.


( x) Hoppat i en lövhög.


( x) Somnat i skolan/på jobbet.


( ) Använt ett falskt id.


(x ) Tittat på en solnedgång.


( ) Varit med i en jordbävning.


(x) Rört en orm.


(x) Sovit under stjärnorna.


( x) Blivit kittlad.


( ) Blivit kittlad så du spytt.


( x) Blivit bestulen.


( x) Blivit missförstådd.


( x) Vunnit i en tävling.


( x) Gått mot rött.


( x) Blivit avstängd från skolan.


( ) Varit i en bilolycka.


( x) Haft kramp.


( x) Ätit ett helt glasspaket på en natt.


( x) Hatat mitt utseende.


( ) Varit vittne till ett brott.


(x ) Gått barfota i leran och pressat leran mellan tårna.


(x ) Skrivit ett kärleksbrev.


( x) Fått en önskan inslagen


( x) Smakat torrfoder för ett djur.


(x ) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.


(x ) Kysst en spegel.


(x ) Sjungit i duschen.


( x) Drömt att du gift mig med någon.


(x ) Slickat på en lyktstolpe på vintern.


(x ) Suttit på ett tak.


( )x Skrikit så att jag inte fått luft.


( x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.


( x) Stannat uppe hela natten.


( ) Inte duschat på en vecka.


( x) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.


( x) Klättrat i träd.


( x) Haft en koja.


( x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.


( ) Brutit någon kroppsdel.


( ) Fångat en fjäril.


( x) Fuskat på ett prov.


(x ) Glömt någons namn.


( x) Sovit naken.


( ) Tatuerat mig.


( ) Piercat mig på annat ställe än öronen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin