gissa vart jag drar imorn...?

2010-04-15 21:00:54
kategori: Allmänt   [0] kommentera
ni får en liten lätt gissning



haha där det står "en man hittad mördad"
och en bild på en trädgård (!?)
aja min kusin bor mittemot han så ni får önska mig lycka till och hoppas det inte händer något ! :)
älskar verkligen angered (lövgärdet) önskar jag bodde där faktiskt !
haha men det roliga är att min kusin bor mitten av allt detta så det som är med i klippet det är ju runt om oss så :) ...ja får se hur det slutar haha..sist jag var där hörde jag ett skottlossning och det var ganska nära så blev ganska rädd ju och det enda min kusin säger "tat lungt yasmin, det är alltid så här tro mig, du behöver inte vara rädd bög." haha stör mig lite men aa bjuder på en bild här ;d

en bild på mig och jenni,osvald (kusiner) och pappa som kollar in, och tia, och abouela :)

haha usch undvik mig snälla... :''(
haha fan va fet ja e ;) måste sola tyvärr :/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin