frågor :)

2010-04-16 07:35:53
kategori: Allmänt   [0] kommentera
snor frågor..:(


bästa veckodagen
: hmm..fredag tror ja,


humör:
glad, trött som fan och deprimerad..


favoritgodis:
choklad tehe.


är det nåt du absolut inte äter:
mammas mat ! usch...


kläder just nu:
mjukis,svart linne, men ska göra iordning mig snart.


musik just nu:
knockout - lil wayne och nicki minaj ?.


favoritsaft :
svarta vinbär.


dagens längtan:
vågar jag verkligen säga dt ?


hur många kuddar sover du med
: 1 tycker det är goare då,


spelar du nåt instrument:
haha nej,


dagens frisyr:
utläppt.


kommer du ihåg din första kärlek:
ja faktiskt.


har du några homosexuella vänner:
ne men bi?


tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
absolut,


ser du på kärleken som ett misstag:
ibland.


bio eller promenad:
hatar att gå men nu när det väl är sommar skulle det var gott med lite promenad, men beror med på vem man går med, och samma med bio, men tar nog promenad.


dagens borde:
träna , jävla tjockis.


dagens fundering:
om ja ska köpa cigg eller vänta tills senare haha..


snarkar du?
vet nt, dom flesta säger det så tror nog det haha..


rädd för insekter?
äckligt, så a.


det här är jag bra på:
ingen aning?


vad vill du jobba som?
frisör har jag drömt om sen jag var liten oshit, men kommer ju inget vart så det kan jag ju tyvärr drömma om..yasmin städarn!


chips eller godis?
chips.

skriver du dagbok?
höll på med det när jag var 4-5? så nej, men bloggen gills väl?


har du tatuerat eller piercat dig?
Var nånstans? ne men vill tyvärr, har hål i öronen om det gills? haha.


hur många syskon har du?
ojj, sandro,max,linnea,sandra.


är du rädd för blod?
nejnej drömt att vara en vampyr och massa sånt sen jag var liten, har nog alltid vart sån som velat vara ond så svaret är nog nej :) .


anser du att du är stark? nej?


röker du?
ja, men lovat mamma att sluta men går nt så bra...


snusar du?
haha nej inte nu, men gjorde det ett tag i 6an typ? .


använder du knark?
nej, men alltid velat testat så om jag får möjlighet så skulle jag nog.

kaffe eller te?
te!


london eller Paris:
paris tror ja.


favoritfärg:
färgglatt men själv gillar ja med , svart-grå-vit.


född:
uddevalla.


nationalitet:
50 % svensk och 50% spansk  .

 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin