ahuluhuh

2010-04-25 20:05:13
kategori: Allmänt   [0] kommentera
ja, förlåt för jag inte kunnat skriva men har faktiskt haft fullt upp..!
har tyvärr inga bilder för mamma skulle ha kameran tyvärr så blev inget...
men som sagt ehm, kul vare och ida,emelie var så fina verkligen säger jag bara !
och senare kom björn och hämtade oss och fråga om vi skulle hänga med och grilla med han och robin,adam och robins ex osv...så vi drog hem och gjorde iordning oss och drog neråt!
senare så grillade vi men tjejerna drog så bara jag lizette,adam,robin,björn kvar och det var hur mysigt som helst verkligen!
fan va vi grillade korv jag och adam var hungriga som ett anus, haha!
men men, soft vare iaf, råka grilla hans korv så den blev svart dåva, och kan inte sga att jag var nykter..
soft vare, bara tat lugnt och ta en öl,cigg och grilla korv!
dessutom var dom killarna hur sköna som helst;)
kände inte robin och adam så bra, men har allt spanat in adam innan;) så igår kväll börja vi ju snacka så det var gott haha:)

senare kom lizettes mamma och hämtade oss vid halv 1 så då blev det tråkigt:(
men idag var vi med robin och björn igen..kollade på film osv. senare körde ut med bilden det var soft fyfan va rolig robin e haha..! men aja vi bestämde iaf att nästa helg skulle vi dit igen och grilla med exakt samma personer..och tälta hehe..så behöver man inte tänka hur man kommer hem senare för skulle inte vilja missa något iaf!
men aja puss på er!
fet på bilden jag vet..! :)






just det...!

mami ska spraya in brun utan sol på mig..!?
så äntligen inte blek som tur e..får vara lite snygg när man träffar dom i helgen med right..? hehe..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin